A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Державний навчальний заклад "Березанський професіний аграрний ліцей"

Школа молодого педагога

Робота  Школи молодого педагога  спрямована на поповнення
теоретичних знань молодих педагогів, удосконалення методики викладання окремих дисциплін, на сприяння застосуванню активних форм і методів, впровадження передового педагогічного досвіду.
Планування роботи Школи молодого педагога здійснюється на основні
діагностичних досліджень педагогічної діяльності молодих спеціалістів через діагностичні карти.
Метод діагностування дає можливість об’єктивно визначити індивідуальні потреби педагога, що окреслює напрямки роботи з молодими педагогами. Приємним є той факт, що робота у ШМП має психологічний супровід. Саме через психодіагностику відстежується розвиток особистості молодих педагогів та їх педагогічна майстерність. Психологічний супровід проведення занять у ШМП присутній постійно.
У роботі школи передбачені такі основні структурні елементи, як:
 наставництво досвідчених педагогів;
 від самоаналізу до самовдосконалення;
 самоосвіта вчителя як один з факторів підвищення ефективності
навчання;
 практичні рекомендації;
 психологічна скарбничка;
 словник психолого-педагогічних понять і термінів.
На заняттях ШМП розглядаються актуальні питання з педагогіки,
психології, методики викладання загальноосвітніх та спецдисциплін, методики організації уроків виробничого навчання, застосування різних освітніх технологій навчання на різних етапах уроку, використання нетрадиційних форм навчання.
Заняття  проводяться на різну тематику:
1. Методика планування та проведення уроків теоретичного та виробничого
навчання. Постановка мети уроку, добір методів, форм навчання.
2. Орієнтовна схема самоаналізу уроку.
3. Реалізація міжпредметних зв’язків – важливий резерв підвищення
ефективності уроку.
4. Організація самостійної роботи учнів на уроці.
5. Виховний потенціал уроку.
6. Педагогічні технології підвищення якості уроку.
7. Інтерактивні технології навчання як інноваційне педагогічне явище.
8. Позаурочна виховна робота з учнями як одна з стратегій  педагогічного
спілкування.

Анкета для молодого педагога

Зміст і форми роботи наставника з педагогом-початківцем

Інтерактивні методи навчання

Інтерактивні технології теорія та методика

Пам'ятка молодому педагогу

План-схема уроку виробничого навчання

Поради молодому педагогу

Приклади формулювання мети уроку

Рекомендації щодо підготовки до уроку

Положення по наставництво 

Положення про школу молодого педагога

Психологічний супровід адаптації молодого педагога

School.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування